Pages

Friday, February 22, 2008

我的哈尼回来了

亲爱的哈尼,

非常的不好意思,让您等了一个星期。本小姐实在是很忙,忙到没时间去理你!XD

没有啦,纯粹是懒惰把照片从相机传进电脑,很大功夫的~~~

你等了那么久,我又不敢草草了事,可是我又不懂要用怎样怎样感动或厉害的字眼去形容我们那简单却又十分快乐的半日游。我怕写得不好,你会很伤心,又会很失望。

不过,有一件事情,我非提不可!
就是哦~ 怎么你们还是那么黏在一起啊!气死我了!
根本没分开过!
简直当我和Sunny无到!@>_<@

还有一件事情!这件比较重要~~~ 没想到,差不多一年没见面的我们,还是那么的有默契。
我在想些什么,你始终知得一清二楚。 你的尾巴向哪里摆,我也知得一清二楚。 谁也逃不过谁。

最开心感动的,我们还是像以前那样,同一时间,说同一句话。
你知道吗,自从你走了以后,我似乎已经找不到一个跟我有这样一个click的人。很难,很难。。。

老实说,我其实很担心,我们会不会变陌生去了,我们会不会突然间没话讲?
如果真的发生了,我该怎么办?
我相信,应该不是我一个人那样担心吧?
你是不是也一样,跟我有一样的想法呢?

嘻嘻~ 不用再担心了,那个Click是永远地都不会变的。 ^_^

好啦,我要讲得已经讲完啦,你还要补充什么吗?

哦!对了! 这一句话,我们很久没有跟对方说了。
虽然很肉麻,可是我还是要说。。。

哈尼,Wa Ai Lu~ (好害羞噢~~~)

让我们一起来分享照片吧~~~ ^_^

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

那个人到底是在唱歌还是喝水?


怕的好辛苦好累的合照

YaY
故事要开始咯

W:来,吃麦吧!
我:吃我的拳头吧!
哈尼:不要啦,有镜头在 @_@

还是乖乖就范
哈哈哈哈哈

睇你死未!
哇哈哈~~~~~!!!!!!!!

玩过火了
哈尼反蒋我一军
和她的Mr.W合起来
给我嗅他们的。。。
T_T

还想杀了我毁丝灭迹!

后来不懂发生了什么事情
(我应该是被熏死了)
他们俩不懂从哪里O那么多钱出来
我们两个女的
又不懂做么无端端变成。。。
MrW又不懂做么突然间变成 Pimp Daddy

这张经典啊!
哈尼你的样子
真是有够。。。@_@||||
(我很多余)

终于
我被推出局了
>_<
哈尼我知道你还是爱我滴
(羞)

我们还是那么匹配
(羞羞)

哈尼
以后不要再给我突击拥抱
我会害羞的
嘻嘻~

我们一部分的晚餐~~~
好好吃!!!

男主角们

嘻嘻
圆满结束


哈尼
我会每天都那么想念你的
MUCKS~!

8 comments:

  1. 愉快的一天。

    真的很羨幕妳有那麼要好的知己。

    ReplyDelete
  2. 祥:嗯~所以我很珍惜她~

    ReplyDelete
  3. that day u call me after u reach home u say u transfering de?
    i no choice la,
    who ask ur honey so got mei li,
    then he ma stick to me cannot let go liao lo~!
    haha~
    ss-ing~!!!!
    is true le...
    i was so happy v still so click n say the same thing...
    haha~
    u really know me well~!
    i really keep on worry will v become so mo sheng cos really 1 yeras plus never meet n seldom chat in msn liao...
    i really scare de ler...
    lucky will never happen~!
    hehe~
    then hor,
    tell u ,
    act i come here liao also very sian...
    really cant find those friend gila like v all de lo...
    all tot they r very high class or what la...
    very sian de~!
    friend is still old one good~
    hor?
    hehe~
    honey~!
    i love u too~!
    haha~
    i also shy shy,
    like the onion icon,
    face red red de~
    but one thing i wanto kill u is u dare to put i so fat de pic~!
    omg~!
    i no more image liao~!
    i know i at le but no need use this kind of method remind me kua?
    T_T

    p/s: honey~ wait for me~! very fast i will go back liao~! i miss u so much~! T_T

    ReplyDelete
  4. Honey:
    i just transfer part of it, very lazy n tiring to wait for others~~ =P

    to get a fren who can really get along is really hard de ler... n hor, i found out i din open my heart to others to come in... coz i don wish anyone can replace u, this is too cruel to u, n not fair to u XD
    see, i love u THIS much ler!!! cry la!!

    actually hor, all my new frens now all oso older than me. but i like to talk to them and share with them... as they r older they have more experiences than me... so i can learn alot of things from them, either in life or works... they really teach me alot...

    n hor... ur VERY FAST is how fast????
    i've been waiting for ur asses in msia since duno how long ago... alwis give me empty hope T_T
    hope ur very fast really is very fast la~~
    (nvm, u can take ur time, no matter how long i will/can wait ^_^)

    I love u n MISS u ~!

    ReplyDelete
  5. T_T
    yalo~
    i also ler...
    here consider no friend also...
    collugue is malay n with kids...
    then 2 boss...
    my life is so simple n boring here...
    haha~
    i also traet u like what u treat me ma~!
    u also cry la~!
    aiya~
    that day he forget to belanjar u ler...
    how?
    next time buy 1 dozan de big apple donut for u to eat la~!
    fei sei ni~!
    haha~
    i miss big apple donut...
    T_T
    very fast de liao...
    i think is either ext year head or next year tail only~
    i cant wait to go back malaysa n stay with pig~!
    that also even much more better~!
    haha~

    ReplyDelete
  6. 哇,你们的感情真的好到~
    我想现在的我好像没了这样的一个朋友
    大家都渐走渐远了...

    ReplyDelete
  7. -loi-:both of us been work very hard to maintain our relationship de ah~ v also quarrel n cold war b4 wat...the things that u wan is hav to use ur hard work to gain de~! gambateh oh~ ^^ one day u also can de~! =>

    ReplyDelete
  8. Honey: EXCUSE ME! PARDON ME!
    beginning of the year and end of the year is very big difference lor... =.=|||||||||||

    big apple i can treat myself eat lor... not yet marry ppl oredi help ppl save money.. cheh...

    -LOI-:要维持,其实也不容易。最重要的,使大家要互相了解对方,接受彼此的优缺点,互相鼓励,互相勉励,互相坦白,这才最重要。

    就好像我哈尼说的。。。
    珍惜~

    ReplyDelete

凡走过必留下痕迹
凡潜过必留下水迹
凡停过必留下字迹