Pages

Monday, April 26, 2010

B.O.R.I.N.G

Hey peeps!!

I am so damn boring now! Even my boss is forcing me to take leave this week!
I still have 7 1/2 days (leaves brought forward from last year) that need to be cleared before June 2010.
Shall I take (CLEAR) leave ... or not?
If I am on leave, what should I do???

Anyone need housekeeping? I am a very tidy person =D
I can sweep and mop the floor... I can do the laundry =D =D =D
I can cook (SIMPLE) =D =D =D
If you don't mind to eat instant noodle or other instant food for a week =P

I am so damn bored now...
If anyone of you are same free as me....
Add me in MSN, let's chat!!!!
Tee Hee =D

4 comments:

  1. 7天半的B/F Leave,有夠多~~!!
    拿leave休息休息下囉~~!!

    ReplyDelete
  2. 杰尔夫:对咯,转眼又是五月了,我都不懂要怎样利用这一个星期的假期。今天请了星期五和星期一,可是我不懂自己假期的时候可以做些什么…………
    犯贱!>.<'''

    ReplyDelete
  3. 對囉,好快野。。。5月要來了。夏天,離我不遠了。。。6月去熱浪島,爽。。。哈哈,自己說自己爽tim~~!!

    既然拿了假期,就盡量幫自己安排一些節目囉。
    去近近的地方度假,我不知道妳會否喜歡一個人度假。
    如果妳喜歡的話,可以乘這段時間去PD或自己要去的地方,休息休息嘛。。。休息是為了走更遠的路喔!!

    ReplyDelete
  4. Yeeee....
    自己一个人,很闷的咯。
    不过我曾经想过到一个没有人认识的地方,拿着相机,走到哪,拍到哪。
    无拘无束,应该会很写意很自由。
    不过,我这个人,依赖心很强,没有一个可以依靠的人在身边,我会死 =P

    ReplyDelete

凡走过必留下痕迹
凡潜过必留下水迹
凡停过必留下字迹